Thuis - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Jennifer Velde - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Jennifer Velde - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

11 Juli 2008 | Nederland, Terneuzen

Ik ben nu thuis in Nederland over een paar weken vertrek ik naar Frankrijk waar ik een week blijf.

  • 11 Juli 2008 - 10:07

    Sam:

    hee Jennifer veel plezier op je wereldreis groeten Sam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Jennifer

ik ga een wereldreis maken door 52 landen en in elk land overnacht ik een week

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 1673

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2008 - 19 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: